آشنایی با انواع نیمکت شهری
نوشته شده توسط : malih

خرید نیمکت شهری

ایمن ترافیک کالا نیمکت چوبی و فلزی پارکی را در راستای عرضه مبلمان و تجهیزات شهری با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد. برای افزایش ماندگاری و بالا بردن کیفیت نیمکت ، در ساختار آن از فلز استفاده شده است و برای جنبه ی زیبایی و راحتی آن چوب به کار رفته است . فلز به کار رفته در نیمکت چوبی فلزی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا ، در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و از چوب مناسب و مقاوم در برابر رطوبت ، گرما و نفوذ حشرات نیز در تولید محصول استفاده شده است .

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

نیمکت چوبی پارک پایه چدنی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا در حیطهی تولید مبلمان و تجهیزات شهری ، در برابر ضربات خارجی و برخورد با اشیاء بسیار مقاوم است و علاوه بر آن ، از آنجایی که نیمکت ها معمولا در فضای آزاد قرار دارند ، نیمکت چوبی پارک پایه چدنی در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، باران، سرما و نفوذ حشرات مقاومت بالایی دارد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت سنگی و چوب پارک از مواد مرغوب ساخته شده است که همین امر موجب می شود که این نیمکت پارک بسیاربا دوام باشد و عمرطولانی ای داشته باشد.،نیمکت پارکی ارزان به نسبت قیمت مناسبی که دارد در برابر شعله آتش مقاومت بالایی نشان می دهد که اینیک ویژگی بسیار مهم در هر نیمکت است.نیمکت سنگی پارک دارای ارتفاع استاندارد 70سانتی متر می باشد. این نیمکت پارکی دارای طرح جدید و رنگ های متنوع است که با سلیقه هر کسی جور درمی آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمک بتنی با پایه گوی در گروه نیمکت پارکی ، با داشتن طراحی خلاقانه و زیبا دارای سبک کلاسیک است و از دو عدد گوی بتنی به عنوان پایه در آن استفاده شده است . این نیمکت بتنی ظرفیت نشتن دو نفر هم زمان را به راحتی دارا ست و می توان گفت که نیمکت پارکی ارزانی است.نیمکت بتنی با پایه گوی، مناسب استفاده در فضاهای مدرن شهری ، میادین ، پارک ها و فضای سبز ، مراکز دانشگاهی و فضا های آموزشی ، هتل ها ، مراکز تفریحی ، شهرک های مسکونی ، فضا های پذیرائی و اقامتی می باشد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

روکش کشیده شده بر روینیمکت چوبی پایه فلزی از رنگ پلی اورتان بوده و ماندگاری بالایی دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید نیمکت چوبی ، این محصول فضای آرامش بخشی را برای افراد بوجود آورده و موجب آرامش روانی فرد می شود.نیمکت چوبی پارکی از چوب روسی ساخته شده که از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرده و پس از استقاده طولانی مدت قابلیت بازیافت و برگشت به محیط را دارد. نیمکت چوبی در ابعاد استاندارد و وزن مناسب ساخته شده و  این امر سبب می گردد نیمکت پارکی دارای استقامت بالا در برابر وزن افراد باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مصالح به کار گرفته شده در این نیمکت بتنی پارک با پشتی فرفرژه باعث شده تا دوام و ماندگاری فراوان، آن را از میان انواع نیمکت متمایز گرداند.پایهی مستحکم بتنی و پشتی فرفوژه آهنی همراه با چدن نه تنها مقاومت این مبلمان بتنی پارک را در برابر فشار و وزن زیاد مقاوم می‌ سازد بلکه زیباییِ چشمگیری را نصیبآن کرده است. نیمکت سنگی پارک , درعین رعایت ارگونومی و راحتی فراوان برای مصرف کننده و تمامی ویژگی های ذکر شده, بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه خریدار این نیمکت بتنی انتخابی هوشمندانه خواهد داشت.

نیمکت





:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: